пʼятниця, 4 лютого 2022 р.

 

4 лютого 2022 року

Літературне читання

Тема: Читання з вивченими буквами

Мета: закріплювати вивчені букви; формувати вміння читати слова, речення з вивченими буквами; розвивати образне мислення, звязне мовлення; виховувати естетичні смаки

Хід уроку

1.Читаємо разом

Перегляньте відео за посиланнями та повторіть вивчені букви 

Буква Дд. Тренажер для розчитування: 

https://www.youtube.com/watch?v=a-nZNkm8p1s

Буква Вв. Тренажер для розчитування:

https://www.youtube.com/watch?v=sbvie9WQZ3M

Буква Ґґ. Тренажер для розчитування:

https://www.youtube.com/watch?v=IiPGZgY1OQs

Буква Гг. Тренажер для розчитування:

https://www.youtube.com/watch?v=9M7qzGUpjk8

Буква Іі. Тренажер для розчитування:

https://www.youtube.com/watch?v=7ua2rvpqebE

2.Опрацювати матеріал підручника:

  • Ст.40-41 букви Іі
  • Ст.70-71 ВВ
  • Ст.76-77 букви Дд
  • Ст.112-113 букви Гг
  • Ст.120-121 Ґґ

 

Українська мова

Тема: Письмо малої букви в. Складання і запис речення за схемою

Мета: вчити дітей писати літери «в» та склади з цією буквою; формувати вміння сполучати її з іншими буквами у складах; розвивати мовлення, виховувати увагу та кмітливість, підтримувати інтерес до уроків каліграфії

Хід уроку

1.Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=7B2B965FfA8

2.Робота в зошиті - с.42 (частина 1)

Виконайте каліграфічний напис літери в, слів та буквосполучень з нею

Математика

Тема: Пряма. Відрізок

Мета: ознайомити учнів з відрізком, точкою та прямою; вчити порівнювати відрізки завдовжки на око; формувати розуміння судження: точка належить прямій; пряма проходить через точку. Розвивати математичну пам’ять, увагу, мислення. Виховувати організованість, самостійність, наполегливість.

Хід уроку

1.Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=mdxEiKlEU7g

2.Самостійно накресліть в зошиті відрізки довжиною 2 см, 4 см та 5 см

3.Виміряйте довжини заданих відрізків

Я досліджую світ

Тема: У чому неповторність різноманітного світу тварин

Мета: розширити і уточнити уявлення дітей про різноманітність тваринного світу, ознайомити учнів з істотними ознаками диких тварин; учити визначати хижих, травоїдних і усеїдних тварини; ознайомити учнів з головними ознаками груп тварин, середовище їхнього існування. Формувати поняття «Звірі, птахи, комахи, риби», розвивати спостережливість, увагу; виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Хід уроку

1.Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=KeojDvmh18U

Мистецтво

Тема: Дитячі колисанки. Створення сюжетної композиції (с.74-75)

Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із пропорціями людської фігури; надавати початкові відомості про правила малювання людської фігури, що рухається; закріплювати знання про основи композиції; розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів акуратність, увагу.

Хід уроку

1.Перегляньте презентацію за посиланням:

https://vsimpptx.com/lesson/20-dityachi-kolisanki-proporciyi-lyudskogo-tila-stvorennya-syuzhetnoyi-kompoziciyi-za-uyavoyu-akvarelni-farbi

2.Створіть сюжетну композицію за власною уявою с.74-75

 

Немає коментарів:

Дописати коментар